Serviceomschrijving

SERVICEOMSCHRIJVING

Digitaliseerservice Scanpaleis/Digitaliseershop.nl
Wij bedanken u voor het vertrouwen dat u stelt in  Digitaliseer Service van Scanpaleis. Wij doen ons uiterste best om uw order naar tevredenheid uit te voeren. In dit document leest u meer over het verloop van de orderbehandeling, wat u mag verwachten van de dienstverlening en wat de algemene voorwaarden zijn die van toepassing zijn op de Scanpaleis Digitaliseren.

Orderbehandeling

Levertijd

De levertijd van de Digitaliseer Service is van diverse factoren afhankelijk. Normaal gesproken is de levertijd maximaal 3 weken na het inleveren van uw beeldmaterialen in uw Scanpaleis Inleverpunt. Indien u een spoedopdracht heeft, kunt u dit aangeven bij de verkoop medewerker, zodat er bekeken kan worden wat de mogelijkheden zijn. Tijdens de feestdagen en zomervakantie kan het (afhankelijk van de drukte) iets langer duren voordat uw opdracht klaar is. Wij zullen altijd ons uiterste best doen om uw opdracht binnen 3 weken af te handelen.

Order

Na het invullen van het orderformulier en het inleveren van uw beeldmateriaal bij uw Scanpaleis Inleverpunt, wordt uw order in behandeling genomen. Controleer altijd goed of de gegevens op het orderformulier kloppen. Komt u er thuis achter dat dit niet het geval is, neem dan binnen een dag contact op met uw Scanpaleis Inleverpunt om eventuele wijzigingen of aanvullingen mogelijk te maken.

Prijsindicatie

Houd er rekening mee dat de genoemde prijs een richt­prijs is. Omdat vooraf niet bekend is hoeveel materiaal op de beelddragers staat, is de door Scanpaleis Inleverpunt opgegeven prijs op het orderformulier een prijsindicatie. Het is niet de definitieve prijs. Mocht de definitieve prijs meer dan 15% boven het geschatte bedrag uitkomen, dan wordt er vóór uitvoering van de opdracht contact met u opgenomen om te vragen of u hiermee akkoord gaat.

Betalen

Voordat wij uw order terugbrengen naar het inleverpunt dient u de factuur per bankoverschrijving te voldoen. Deze factuur krijgt u per e-mail of per post. Er staat een specificatie van de kosten op de factuur die u krijgt.  Betaling van de factuur bij het Scanpaleis Inleverpunt is niet mogelijk.

Uitvoering & garantie

Uw beeldmaterialen worden door Scanpaleis zelf behandeld en worden door eigen medewerkers bij de Scanpaleis Inleverpunten opgehaald en weer geretourneerd. Aan het vervoer worden hoge eisen gesteld, al uw materiaal zit in aparte boxen en worden nauwkeurig ingepakt en zijn traceerbaar tijdens het vervoer. Indien ondanks de zorgvuldigheid de zending zoekraakt, betalen wij u een vaste schadevergoeding van €100. Als uw order gereed is, neemt Scanpaleis contact met u op, op het door u opgegeven telefoonnummer of emailadres , zodat u uw order af kunt halen bij uw Scanpaleis Inleverpunt. U kunt uw order thuis bekijken. Indien u vragen heeft, nabestellingen van extra kopieën wilt doen of er onverhoopt iets niet naar wens is, kunt u tot maximaal drie weken na het afhalen van uw order contact opnemen met uw Scanpaleis Inleverpunt.

Vragen

Als u vragen heeft over uw order kunt u contact opnemen met uw Scanpaleis Inleverpunt of de centrale servicelijn Digitaliseren, op 035-7720397 Dit num­mer is beschikbaar op maandag tot en met vrijdag van 9.30 tot 17.30 uur.

Annuleren order

Wanneer u de order wilt annuleren, is dit alleen mo­gelijk wanneer de beeldmaterialen nog niet zijn opgehaald en/of nog niet in behandeling zijn genomen in ons Scancentrum. Indien u de order wilt annuleren neemt u dan zo snel mogelijk contact op met uw Scanpaleis Inleverpunt om te vragen of het nog mogelijk is om deze te annuleren. Indien de order al in behandeling is genomen, zijn de kosten zoals vermeld op het orderformulier voor uw rekening. Is de order nog niet in behandeling geno­men maar al wel verstuurd, dan kan de order worden geannuleerd. U betaalt in dat geval wel de behande­lings- en verzendkosten.

Voorwaarden

Inbegrepen in de dienstverlening zijn:

Onder digitaliseren wordt verstaan: het overzetten, omzetten, converteren, kopiëren van beeldmateriaal.
De opdracht wordt uitgevoerd volgens het ingeleverde orderformulier dat u samen met de medewerker heeft ingevuld en waarvan u een kopie heeft ontvangen:
Het aangeleverde materiaal wordt overgezet in de door u gewenste kwaliteit; SD of HD
Op de door u aangegeven beelddrager: dvd, Blu-ray, externe harde schijf, mediaspeler of diverse gekozen beelddragers
In één van de volgende ‘standaard’ bestandsformaten:
op externe harde schijf/voor montage op een Windows-computer: AVI (SD) of MPEG2-HD (HD)
op externe harde schijf/voor montage op Apple-computer: Quicktime (QT.mov) (SD) of QTHD (HD)
op mediaspeler: H264
op dvd: mpeg2
bij dia, negatief- en foto-scanopdrachten: jpeg
Het overzetten vindt plaats volgens de door u aangegeven volgorde. Is hiervoor niets aangegeven, dan wordt het materiaal in willekeurige volgorde overgezet
Eventueel toevoegen van geprint aangeleverde titels
U betaalt voor het overzetten van het beeldmateriaal en niet voor de lengte van de tape of spoel (met andere woorden: indien een band van 4 uur wordt ingeleverd, waar maar 2 uur beeldmateriaal op staat, wordt ook maar 2 uur omgezet en berekend)
Smalfilmopdrachten worden zover mogelijk machinaal en handmatig op kleur gecorrigeerd. De kleurcorrectie gebeurt op grote stukken materiaal, niet per afzonderlijk beeldje.
De ingeleverde tapes/films/dia’s etc. worden altijd weer geretourneerd. U krijgt dus altijd het origineel van ons terug.
De volgende werkzaamheden vallen niet onder de dienstverlening:

Aanpassen van kleur/kwaliteit videomateriaal

Algemene voorwaarden voor uitvoer dienstverlening:

Voor de Digitaliseer Service geldt dat het uiteindelijke resultaat afhankelijk is van de kwaliteit van het aan­geleverde beeldmateriaal. Alle werkzaamheden worden met de grootst mogelijke zorg verricht en Scanpaleis spant zich maximaal in om u het gewenste resultaat te leveren.
Indien een volgorde gewenst is, dient u dit altijd zelf aan te geven bij het inleveren van uw beeldmateriaal (Indien geen volgorde bekend is, wordt het beeldmateriaal in een willekeurige volgorde overgezet).

Gratis verzending via één van onze inleverpunten!

Kijk direct voor een inleverpunt bij u in de buurt.